LUSH - JUL

Nu är det kört haha. Min syster berättade precis att Lush har släppt sina julprodukter!! Jag gick in och kikade och fuck Halloween säger jag nu, julen har tagit över! Min "christmas spirit" har kommit extra tidigt i år haha.
 
Eftersom Halloweenprodukterna fick ett eget inlägg måste ju julprodukterna också få det. Här några gamla favoriter OCH potentiella nya favoriter. Det blev väldigt många..och då har jag ändå tagit borta några för jag tyckte det blev föööör många innan haha. Jag har inte tagit med beskrivningen den här gången så det blir inte så långt att scrolla iallafall.
 
 
Jag har märkt att jag föredrar "mintiga" och "friska" dofter över de mer söta som snowfairy. Ser verkligen fram emot när det blir kallare ute och man kan ta varma långa bad..om jag ändå haft ett badkar..
Jag får flirta lite med Sandra och Oskar så får jag säkert låna deras haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0