JULMARKNAD I OKTOBER

Listan är slut så nu är det upp till mig igen att hålla bloggen vid liv (jag lovar att göra mitt bästa haha). Igår var jag, Sandra, Oskar och Sandras kusin på julmarknad i..Österbybruk? Allt som brukar finnas på en julmarknad fanns där. Tomtar, smide, ljus, olika hantverk, vantar, strumpor, korv, godis osv. Jag köpte inget men provsmakade däremot en del grejer, speciellt fudgen haha.
 
Vi gick också in till en loppis som låg precis brevid. Det fanns en del fina grejer faktiskt.
 
Sen gick vi in i "stora" huset där det fanns mer prylar men vi passade också på att fika när vi var där och jag fick dricka årets första julmust! Jag var taggad på en lussebulle också men dem var slut när vi kom fram...
 
Det var faktiskt nästan overkligt bra väder igår, soligt och varmt så det kändes lite udda att kolla på julgrejer då haha. Det är så här en fin höst är för mig (minus värmen då haha).
 
När vi började gå mot bilen hittade vi en till loppis som var supermysig!
 
Vi åkte hem till Sandra och Oskar sen. Under kvällen spelade vi spel, åt tacos och kollade film tills det var dags för mig att ta bussen hem. Vi åt även lite av fudgen som Oskar och Sandra köpte på marknaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0