CAN´T WAIT

Det är idag bara 18 dagar kvar tills det blir december!!! (min absoluta favoritmånad). Jag har ju som vanligt börjat i god tid med julförberedelserna och jag är SÅ redo att börja pynta och slå in julklappar och dricka julmust varje dag haha.
 
Men det är som sagt några dagar kvar (tyvärr). Det är dessutom måndag så det gör det hela extra deppigt. MEN i helgen var det andra bullar! I fredags så var jag på väg hem från jobbet men blev spontan och åkte till Felicia och Dennis i Sala istället. Jag fick träffa deras dotter Cleo igen som är typ sötast i hela världen, vi åt pizza och jag och Felica spelade Lego Harry Potter igen haha.
 
På lördagen kom Felicia hit till Uppsala för att lösa in hennes födelsedagspresent från mig och Sandra. Vi hade "gett" henne en bio+middag med oss! Vi tvingade henne med andra ord att umgås med oss haha. Vi såg Mamma Mia - Here we go again, det var andra gången jag såg den eftersom jag sett den tillsammans med Linn för några veckor sedan och jag tyckte den var lika bra den här gången. Vi gick sedan och åt middag på Pong, väldigt gott! Sandra åkte hem efter middagen men jag och Felicia gick och tog oss några öl innan vi också åkte hem.
 
Igår gjorde jag knappt nåt alls, jag sov och tvättade typ. För att ha nån rolig bild med i inlägget får ni en en "gammal" bild med snapchat filter haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0