FENKAN OCH DENKAN

Go Kväll

Här ligger jag och håller i en mugg med oboy i den ena handen och skriver inlägg med den andra. Det går inte fort men jag har inte direkt bråttom heller.

Det var riktigt kul att få träffa Felicia och Dennis idag! Vi åkte runt till lite olika second hands, tog en tur på Ikea, åt en sen lunch/middag, gick runt på Gränby och under tiden vi gjorde allt det här pratade vi och uppdaterade varandra om livet haha.

På Clas Ohlson spontanköpte jag några plastormbunkar..lite udda spontanköp men jag gillar att ha växter hemma som jag inte behöver komma ihåg att vattna/hålla vid liv. Jag har en murgröna i fönstret och annars köper snittblommor som jag har i vaser lite varstans. Sen har jag då några i plast också som ständig "dekoration".
(null)

Nu när jag ändå skriver vill jag passa på att visa er två kimonos som jag köpte häromdagen. Jag kunde inte bestämma mig för vilken färg jag ville ha så jag tog båda hehe.
(null)
(null)
(null)

Jag ÄLSKAR dem, så himla fina!

Under kvällen efter att Felicia och Dennis släppt av mig hemma har jag använt mig av min "tatuerings-app". Kortfattat så ritar man ett sådant streckgubbansiktet som ni ser på bilden och sedan byts den ut mot en bild/text som man själv har valt via kameran i appen liksom.
(null)

Imorgon ska jag boka tid har jag bestämt! Nu kan jag inte bara strunta i det heller, är det skrivit här måste jag visa resultat också haha.  Jag tror att det kommer bli riktigt bra det jag planerat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0