SEMESTER OCH BENEFIT

Idag var sista dagen innan en efterlängtad semestervecka! Sen jobbar jag en vecka och efter det slutar jag helt 😭 Det har fortfarande inte sjunkit in riktigt och tror inte det kommer göra det heller förs än det verkligen är dags. Det blir iallafall några veckors semester efter innan det antingen blir nytt jobb, eller så börjar jag plugga. Time will tell helt enkelt. 

När jag slutade idag åkte jag ner på stan för jag ville kolla in några grejer på Sephora! Jag ville främst kika på Benefit’s grejer och jag kom därifrån med lite smått och gott. Smått är verkligen ordet för jag köpte bara miniversioner av allt haha.  Men tycker det är perfekt att ha mini produkter när man ska resa till exempel. 

Det blev iallafall:
1. En mascara (Roller Lash)
2. En bronser (Hoola)
3. En blusher (Galifornia)
4. En ögonbryns..sak (Ka Brow!)
Sedan så fick jag även med en liten ögonbrynspenna (Goof Proof Brow Pencil) och en primer (Porefessional).
(null)

Mitt i allt så ringde Linn och jag vet inte exakt hur det gick till men nu är jag påväg till henne 😂 Jag gillar att vara spontan (ibland) och nu var det bara att åka hem och packa ryggan och sedan ta första bästa tåg!

Vi hörs och syns säkert snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0