TILLBAKA TILL JOBBET

Halloj igen!

Sitter på tåget hem till Uppsala nu. I’m not gonna lie, jag är liiiite bakis haha. Jag träffade Anneli och Emelie igår och först hängde bara vi lite tillsammans och jag fick en smaka en jättegod öl! Den kommer jag definitivt vilja dricka igen. Den smakade liksom "friskt/fräscht" fast det var en öl.
(null)

Lite senare på kvällen åkte vi till en klasskompis till Emelie och där var vi ett tag tills vi tog oss ner till torget där det nu under VM står ett STORT öltält. De första 10 minutrarna var det kul men sen kände vi oss som tanter för det var på riktigt så hög musik att även om man skrek till personen bredvid så hörde man knappt vad den sa haha. Jag missade såklart bussen hem sen och fick gå vilket tog lååååång tid men det var värt det för när jag kom hem kunde jag äta min pizza som blev över från tidigare på dagen haha.

Innan jag åkte till Emelie igår hade jag en riktig sån spastund. Jag badade med en av mina favoritbadbomber ,tände ljus, körde ansiktsmask och skrubbade hela kroppen och bara låg och njöt. Hade även en iskall garaged till hands 😍
(null)

Nu är det då en vecka till av jobb och i slutet på veckan får jag reda på om jag kommer in på någon av utbildningarna jag har sökt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0