SKUTSKÄR->UPPSALA


Hallå och god morgon! Eller nu är det väl knappast morgon längre men en dag som denna (när man är bakis) är det en enda lång morgon eftersom jag slumrar till då och då haha.

Jag hade det väldans mysigt hos Linn i förrgår/igår iallafall! Vi käkade middag på ett ställe i skutskär jag nu har glömt namnet på och sen tog vi det lugnt hemma bara tills det blev dags att åka och hämta Linns pojkvän och hans kompis från krogen. 
(null)

Dagen efter (igår) var en riktigt slapparmorgon haha. Vi kollade film och käkade godis 😂 Senare på dagen blev det dags för mig att åka hem till Uppsala igen. När jag kom hem var det bara att hoppa in i duschen för jag och några kollegor + några andra hade bestämt att vi skulle gå ut! Jag fick då tillfälle att använda min nya klänning! Jag brukar inte ha starka färger men just rött under sommaren har jag börjat gilla!

Här är klänningen i sin helhet, när jag provade den skickade jag bild på den till Sandra för att fråga vad hon tyckte haha. 
(null)

Och här är hur det såg ut igår!
(null)

 Vi var hemma hos Malins kompis först, sen Plock nere på stan och vi avslutade kvällen på Flustret. Nej det är en lögn förresten, jag avslutade kvällen med att köpa med mig mat från max haha.

Nu ligger jag alltså här hemma och frossar i choklad och mjölk, bästa bakiskuren 👌🏼

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0