BADAAAAA

På grund av klagomål från EN läsare (du vet vem du är) ska jag nu blogga en gång till idag. Jag kände att det var lika bra, det enda som väntar resten av kvällen här hemma är mer mojito, morden i Midsomer och fish&chips till middag!

Alltså, idag har jag precis som jag skrev i tidigare inlägg mest solat och badat i poolen. Det har varit underbart. Att kunna sola och sedan doppa sig och bara ligga och chilla.
(null)

Titta så jag njuter! 😂 Det var väldigt ljust så kunde inte se nåt men det behövde jag ju inte heller. 
(null)

Jag låg där ute ett par goa timmar tills batteriet på telefonen tog slut. Då var jag tvungen att gå in och ladda och sen blev jag kvar inne.
(null)

Senaste timmarna har jag och Elisabeth har spelat Wii och druckit mojito! (null)

Nu är det dags för mat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0