VÄRMEKUDDEHJÄRTA

(null)

Det här lilla hjärtat värmer min stackars mage just nu. "That time of the month" grejen hände när jag var på jobbet idag och så fort det var någorlunda lugnt satt jag hukad på golvet för att det gjorde så ont. Det är alltid värst dag 1 nämligen och det gjorde inte saken bättre när ungarna skulle sitta i knät så fort jag satte mig haha. Jag åkte till Gränby när jag slutat för att handla och tog en titt inne på TGR där jag hittade det här värmehjärtat. Man klickar en metallbit i själva kudden och den blir varm direkt! Den ligger jag alltså med just nu och överväger seriöst att ta med den imorgon om det gör lika ont när jag vaknar haha. Det kommer vara en lååååång dag för dels så stänger jag och dels så har vi APT..:(

Idag blir en tidig kväll, ska ta bort sminket och kolla hockey, förhoppningsvis håller jag mig vaken hela matchen men kan inte lova nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0