NYÅRSAFTON

Sorry sorry sorry. Jag glömde helt bort att publicera inlägget och trodde jag gjort det haha. Men bättre sent än aldrig I guess, här är det!

Då var 2018 här. Känner som vanligt ingen större skillnad. Många pratar ju om nyår som att man ska bli en helt annan person. Är man lat ska man börja gymma, äter man onyttigt ska man börja äta nyttigt osv (typ det som ligger närmast mig haha). Men några sådana löften blir det inte för mig iallafall. Jag gör som en slags fortsättning på förra årets mål:

1. Resa mer
2.Våga säga ja till/göra saker utanför min comfortzone (minns inte ordet på svenska).
3. Bli bättre på att hålla kontankt/höra /visa uppskattning till vänner
4. Göra minst 2 tatueringar till

Gårdagen var iallafall jättemysig och middagen var supergod! Elisabeth hade dukat i sanna nyårsanda!
(null)

Till förrätt fick vi: Toast skagen (fast jag som inte gillar räkor fick en avokadoröra istället), en grön ärtsoppa och en liten tomat/mozzarella/tomat pinne haha.
(null)

Till varmrätt blev det pepparstek med poatis och sås och grönsaker.
(null)

Innan efterrätten spelade vi ett spel vi aldrig hann spela förra julen. Det är som cluedo fast roligare och med rekvisita! Jag vann BÅDA omgångarna vill jag skryta lite med också hehe.
(null)
(null)

Just det! Min outfit för kvällen var ganska simpel men jag hittade ÄNTLIGEN ett tillfälle använda de här byxorna haha. Det är en slags guld/brons metallic färg kan man säga. Svårt att fånga på bild!
(null)
(null)

Här är mitt fluff till hår pre lockning haha.
(null)

Jag hade även en väldigt fin partyhatt!
(null)

Insåg precis hur fluffigt hår jag faktiskt har. Nu har allt hår vuxit ikapp till någorlunda samma längd från superkorta perioden! Och jag tar faktiskt hand om mitt hår numera haha.
(null)

Efterrätten blev marängswiss! Såååå gott, vi hade köpt salted caramel sås dessutom.
(null)

Sen kollade vi lite olika grejer med nyårstema på tv. Bland annat Mr. bean firar nyår, en klassisker för oss! Och runt 23.55 var det dags att hälla upp bubbel och senare skåla in nya året.
(null)

Måste slänga in tre bilder på mig och mamma också <3 (älskar mammas slips haha).
(null)
(null)
(null)

Jag försökte hålla mig vaken med Elisabeth och Andreas för att se jvm matchen som började 02.00 sen, jag höll mig vaken till cirka 02.30 men sen var det kört haha. 

Dagen efter körde vi hem och idag var första jobbdagen på lite mer än en vecka! Jag öppnade och var allt lite förvirrad först haha. Men det gick bra, inget speciellt hände. Imorgon får jag lite sovmorgon vilket ska bli skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0