LINN ÄR EN KUL TJEJ

Det stämmer till 100%. Vi blir alltid extremt flummiga tillsammans och typ skrattgråter 98% av tiden haha. Som jag skrev tidigare skulle jag träffa Linn igår och efter hon hämtat upp mig åkte vi ut till Valbo! Jag blev direkt förvirrad för de hade byggt om, visserligen för ganska längesedan fick jag höra men det var också väldigt längesedan jag var där.

Vi hade tidigare bestämt att vi skulle äta på Pinchos senare på kvällen så jag ville hitta nåt fint att ha på mig. Hittade en väldigt fin spetstopp! Vi åkte sedan och köpte mat som vi tog med hem till Linn&Jesper. Jag önskar verkligen att jag fattade hur man fick in videoklipp på bloggen för påvägen hem satt vi och sjöng med i låt (som vi brukar) och det är mörkt ute och från ingenstans kommer det nåt (snö/is visade det sig) som flyger in i vindrutan! Man hör på klippet hur vi verkligen skriker till av panik haha.

Vi tog oss hem iallafall, åt maten och förade lite sen. Drack lite bubbel och sminkade oss.

Nu kommer ett väldigt bra exempel på hur flummiga vi är.

Plan nummer 1 var att vi skulle ner och äta middag bara, därför skulle Linn inte dricka så vi kunde ta bilen.

Plan nummer 2 blev att vi snällt frågade Jesper och hans kompis som också var där om de kunde skjutsa in oss till Gävle (de bor i Skutskär) så Linn kunde dricka och vi kunde gå ut efter middagen.

Plan nummer 3 blev att under middagen blev vi båda väldigt mätta och väldigt trötta haha. Vi skämtade om att vi skulle skita i krogen och istället köpa godis och åka hem och kolla film. Vi tittade på varandra och insåg att vi båda hellre ville göra det!

Vi ringde upp Jesper och Linn frågade med sin snällaste röst om de ville komma och hämta oss! De kom faktiskt och hämtade oss, väldigt gulligt av dem. Vi köpte chips och skrev ett tackkort åt dem som tack haha. Så från att vi skulle ut och dricka på Gävles krogar till att vi vid 23 tiden låg hemma i myskläder med chips och choklad och kollade film i sängen! Kunde inte blivit en bättre lördag!

Middagen på Pinchos var förresten AMAZING. Så himla god mat. Vi tog båda sötpotatisstrips och jag tog även en hamburgare och en minipizza! Vi tog en varsin drink också, jag tog en fizzy drink med smak av mitt favoritgodis! Den var alldeles lagom syrlig. 
(null)

Idag vaknade jag vid 7.30 och var ensam vaken till ungefär 10 haha. Linn sa att jag skulle ha väckt dem men tänkte ju inte jag på såklart. Jag roade mig själv med youtube och en ny app jag upptäckt som jag ska visa er imorgon!

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0