HATAR ATT PACKA UPP

Det går inte fort men det har gått bra mycket fortare än vad det brukar! Det tar oftast 1 vecka innan jag packat upp och lagt tillbaka allting efter en resa. Men nu är det bara sådant som ska in i badrummet i en fin liten hög nedanför sängen. Jag har tvättat kläderna och ställt undan resväskan så jag är väldigt nöjd med den insatsen haha. 
(null)

Är helt slut efter idag (mer slut än vad jag brukar vara). Vi har fortfarande många barn på julledighet så det är väldigt lugnt på avdelningarna, vi passade därför på att hyra en liten lastbil och rensade ut förrådet där det står en himla massa skit! Vi fick faktiskt plats med allt efter många om och men och det var jag, Becca och Hanna som fick uppdraget att åka till återvinningen. Vi hade allt möjligt alltså. Gamla färgburkar, trasiga stolar, trasiga leksaker osv.

Vi hade även två STORA hyllor som har stått i en av hallarna. Jag hittade ingen bild på hur våra såg ut men det här är typ samma. Tunga och otympliga haha.
(null)

Vi fick be om hjälp av en som jobbade på återvinningen för vi lyckades inte få upp dem över kanten på containern själva haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0