EN RELAX LÖRDAG..

Har haft en väldigt lugn lördag, halsen har börjat spöka igen (har haft ont till och från senaste veckan) så behövde det. Min "mat" under dagen har till största delen bestått av te (!?!?!?) och varm choklad haha. Tog mig en tupplur också och nu under kvällen har halsen faktiskt känts bättre! Hoppas det vänder nu.

Igår efter jobbet åkte jag för ovanlighetens skull till city gross och handlade. När jag var på födelsedagsfika hos sandra och oskar (oskar fyllde år i onsdags) så tipsade hon om att city gross hade doft..pinnar? Vet inte vad det heter. Iallafall så blev jag nyfiken och ville se vilka dofter som fanns. Jag älskar den jag fick i julklapp från rituals men den börjar ta slut nu så behövde hitta en replacement. Hittade en som skulle dofta vanilj och det banne mig gör den! 
(null)

Jag har även storstädat här hemma. Det var på tiden kan jag säga, nu behöver jag bara åka och lämna kartong och pant så blir jag av med mina fula högar i köket haha.

Ska fortsätta relaxa i min favvo relaxdress (tror inte det är rätta benämningen men ni fattar haha) och försöker bestämma mig för om jag ska beställa två tröjor jag tittat på heeeela dagen. Dom har på riktigt hoppat in och ur kundkorgen non stop. Time will tell helt enkelt!
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0