BUSY BUSY BEE

Jag har hunnit med mycket idag: Fixat nytt pass, köpt månadskort, hälsat på förskolan, varit in till blodbussen (jag skulle göra en kontroll för att se om jag  får ge blod igen eftersom sist hade jag dåliga värden pga är sämst på att ta dom där järntabletterna haha), hämtat ut paket och det bästa..köpt nya grejer  på Lush hehehe.

Första grejen från Lush är en läppskrubb! Aldrig testat det förr men hört bra om det så tänkte att det kan vara kul att testa!
(null)
(null)

Nästa grej är en slags koltvål haha. Den ska vara jättebra mot oljig och fet hy vilket jag har så det räcker och blir över just nu! 
(null)
(null)

Och sist men inte minst..en parfym! Men inte vilken parfym som helst, det är en parfym med min absoluta favoritdoft!! Eftersom det är en "solid" parfym är den lätt att ha med sig också.
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0