ALVESTA 24 TIMMAR

Mina dryga 24 timmar i Alvesta börjar gå mot sitt slut. Vid halv 2 går tåget och runt 3 så spelar Växjö finalmatch 4 så jag trodde att jag missa matchen men jag får låna Elisabeth och Andreas cmoreinlogg så kan jag kolla på tåget!

Igår var vi och såg finalmatch 3 (det var därför jag åkte ner) och det blev ännu en spännande match och i slutändan ännu en vinst! Vi fick flaggor på plats som vi viftade glatt med haha.
(null)
(null)

Vi köpte Max till middag och när vi kom  hem insåg jag att jag fått chicken bits istället för hamburgaren jag beställde haha. Men det blev gott ändå och jag var så hungrig så det var bara att äta!

Senare på kvällen åt vi marängsviss! Det är ju gott i sig men det var skönt för min hals också.
(null)

 Jag har lyckats blivit sjuk IGEN. Är less nu haha. Halsen gör ont och jag kan bara andas genom munnen för näsan är fylld med snor.

Igår kväll när jag skulle lägga mig fick jag brottas med Nisse. Han flyttar nämligen aldrig på sig fastän man lägger sig typ på honom. Det slutade med att jag knappt fick plats i sängen, för katter vinner ALLTID.
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0