TATUERINGAR

Sitter och kikar i min "tatueringsmapp" som jag samlar allt möjligt i. Dels vad jag redan vet att jag vill ha och dels lite bilder som är inspiration för vad jag vill ha, men som jag inte vet hur det ska se ut än. Mitt mål (och hopp) är att jag ska göra minst två tatueringar i år. Min lilla karta på ryggen börjar blir lite ensam nu haha. De två som jag vill göra och som jag länge velat göra är:

 
1. En text på mitt vänstra lår där det ska stå: The thing you fear the most, may just be the thing that sets you free.
 
2. Vädurstecknet, inte helt hundra på vart jag ska sätta den men det lutar åt någonstans på höger arm iallafall.
 
3. Jag slänger in en till också, men den här får jag nog fundera lite extra på men känner man mig så vet man att jag älskar allt som har med ananaser att göra just nu. Så ska man vara lite spontan vill jag ju gärna göra en ananas också haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0