DET ÄR DE SMÅ SAKERNA SOM GÖR DET

Och så var ännu en helg över. Trots att jag egentligen inte har gjort något så har det ändå gått fort tycker jag. Jag träffade Malin tidigare idag vilket var trevligt! Jag skulle lämna en olivoljaflaska som hon glömde förra veckan när vi var hemma hos Marielle (vi bor närmare varandra så det var lättare om jag tog med den). Vi passade på att ta en fika när vi ändå skulle träffas och ha lite av en catchup. Vi skriver till varandra och så men det blir inte samma sak när man inte jobbar med varandra längre och träffar varandra varje dag liksom. Malin och Marielle är för övrigt de jag skulle åkt till Norge med. Två gånger har vi försökt komma iväg men nåt har alltid kommit ivägen! Men vi ger inte upp så lätt, vi har inget nytt datum än men vi SKA åka.
 
Jag behöver inte vänta så länge på att få åka iväg dock eftersom att om ca 14 dagar ska jag och Linn åka till Danmark! Väldigt spontan resa haha. Och helgen efter det ska jag och Elisabeth åka till Wales för att se Växjö Lakers spela! September kommer avslutas på topp och Oktober kommer börja på topp!
 
För att få in en bild i detta (vad nu detta är) så kan jag visa er vad jag bland annat har fixat med idag. Jag fick för mig att flytta om lite saker. Jag har inte möjlighet att möblera om så mycket (till min stora sorg) så jag får nöja mig med de små sakerna.
 
Här till exempel, min låda (?) med receptböcker har stått på kökspallen förut men nu har den fått flytta ner på golvet och istället har ljus och blommor fått pryda pallen..åh gud så tråkigt haha. Men det är på riktigt vad jag har gjort idag sååå...ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0