AUM..AUM..AUM..

Goder Afton
 
Idag hade jag verkligen behövt ventilera om vad som skett på jobbet de senaste dagarna men eftersom jag jobbar på en förskola vore det nog inte så smart haha. Det (mesta) är löst nu iallafall så det jag skulle behöva är att lyssna på vad som helst av Enya och meditera bort all negativ energi som jag hellre lägger på något annat.
 
Förutom det så har det faktiskt varit en bra vecka, det har bara gått 3 dagar men ändå haha. Jag tog på mig att köpa in lite grejer till avdelningen igår. Vi ska fixa en griffeltavla-hörna i vår mini ateljé hade vi tänkt så jag köpte en sån man kan klistra direkt på väggen och rita på + två små griffeltavlor man hänga på väggen (och ta ner så barnen kan sitta vid bordet också såklart). Det är ofta jag som tar tag i sådana saker just nu haha. Vi pratar ofta om att "det skulle vi behöva borra upp" eller "det där skulle vi behöva köpa" och då tar jag ofta på mig att fixa det direkt för annars blir det aldrig gjort. Det är lite kul faktiskt, på jobbet är jag en riktig projektperson och när jag påbörjat något eller om vi bestämt något så vill jag göra det nu nu nu. Hemma eller "privat" är jag helt tvärtom haha.
 
Det är inte exakt dem här men det är samma typ av produkter om man säger så. Jag hann inte sätta upp det idag men tror det kommer bli bra! Jag har köpt både vita och färgade kritor så barnen kan go to town på griffeltavlorna snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0