SNART ÄR DET DECEMBER..

Med mindre än en vecka kvar till första advent och bara några få dagar till första december kan ni ju tänka er hur det ser ut hemma hos mig. Granen är uppe (måste köpa glitter dock), girlanger är uppsatta och jultröjorna är upphängda i garderoben! Jag har lite kvar att fixa men det är också det roliga! Ska också försöka slå in alla paket i veckan hade jag tänkt.

Hursom, efter jobbet idag åkte jag ner på stan vilket var evigheter sen och strosa runt lite. Hittade en tröja inne på Cubus (en grönrandig t-shirt). Väldigt fin! Gick sedan in på Lush (såklart hehe) för att kika på julprodukterna! Köpte tre stycken (de jag tyckte dofta godast).

Golden Wonder - Sötapelsin & Limeolja
(null)

Luxury Lush Pud- Lavendel & Tonka
(null)

Thundersnow- Pepparmint & Kakao
(null)

Julstämningen kom på riktigt igår när jag och Sandra gick på Röda Korsets julmarknad! Jag hittade två superfina spetströjor som jag definitivt kommer använda båda nu i juletider.
(null)
(null)
 
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0