ÄNTLIGEN

Imorgon är det 1 December vilket betyder att jag äntligen kan släppa ut julmonstret inom mig!! Jag går igenom mina jultröjor i detta nu för att bestämma vilken jag ska inviga denna julmånad med imorgon! Emma och Anna från jobbet ville också ha en så måste välja ut två att ta med dessutom haha. 
(null)

(null)

Det är så sjukt att det äntligen är bästa månaden på året! Jag börjar senare imorgon vilket betyder att jag kan se julkalendern till frullen också, kan det bli bättre liksom haha (om det inte redan märkts så är jag SUPERTAGGAD).

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Vilken rolig idé!

Kolla in min julkalender imorgon. Du kommer inte att ångra dig!

2017-11-30 @ 19:52:50
Postat av: Josefin

Vilka fina tröjor du har! :)

2017-11-30 @ 20:44:20
URL: http://ericajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0