ANOTHER WEEK GONE BY


Ännu en vecka har gått och inskolningen jag skrev om har gått bättre än väntat! Nästan fööör bra så vi får väl se om det blir bakslag den här veckan istället haha.
Få se nu, vad har varit veckans highlights. Jag lyckades dränka min hand i bläck när en bläckpenna gick sönder i jackfickan, fick bort det mesta men handen var ganska blå ändå om man säger så.
(null)

Ehh ja det var typ det. Det har varit en sån där typisk jobbvecka då jag är helt slut när jag kommer hem så har på riktigt inte gjort någonting alls haha.  De närmaste veckorna har jag lite saker planerade iallafall så kommer vara lite mer social och aktiv då. Nu på tisdag tex. ska jag och Marielle på en sminkkurs på Makeupstore! Hon vann en tävling och frågade om jag ville följa med!

Är för övrigt besatt av jackan jag köpte i Fjälkinge haha, så varm och gosig så tänker ha den så länge jag kan (tills det blir för kallt med andra ord).
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0