HEJ ALLIHOPA NU ÄR JAG TILLBAKA

Jag har inte skrivit något de senaste veckorna för mitt huvud har varit all over the place med flytten och att komma i ordning i nya bostaden. Samtidigt har jag inte helt kunna slappna av och njuta eftersom att jag skjutit upp att städa och verkligen bli klar i studentrummet. MEN, nu är ALLT klart. Jag har städat under veckan och idag lämnade jag tillbaka nycklarna så nu är jag finished, finito, färdig!
 
Jag kan på riktigt njuta av min alldeles egna lilla källarlägenhet!
 
Imorgon så har jag tänkt att ge er en riktig bildbomb av hur det ser ut här hemma! Och förhoppningsvis så kommer jag få lite mer inspiration framöver att blogga mer.
 
Ses imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0