NÄMEN

Idag så har jag haft en bra och produktiv dag! Jag hade min tidiga dag idag (pga jag öppnar måndagar) så det passade alldeles utmärkt att få en massa saker gjort. Jag åkte direkt till gymmet när jag slutade och cyklade 20 min, gick/joggade på rullbandet 20 min och avslutade med lite maskiner som hade ryggövningar (min rygg behöver verkligen lite omtanke haha). Jag gick sedan hem och hämtade upp en paket på vägen. Jag bytte om och tog sedan ÄNTLIGEN tag i att lämna in min cykel på lagning. Den har stått på gräsmattan sedan..tja någon gång i april iallafall haha. Jag vet..jag vet..men nu är den inlämnad iallafall! Jag byter båda däcken (det andra var också väldigt slitet) och jag snålade inte utan passade på att ta sådana där "punkteringssäkra" däck.
 
Jag gick direkt hem efter det och har nu lagat middag och tänkte "eftersom jag varit så produktiv idag och fått saker gjort, varför inte blogga lite också" så här har ni ett fin fint inlägg.
 
Jag tänkte slänga in lite bilder på saker som har hänt under de veckor jag inte skrivit något också.
 
Jag har firat Valborg och det här är den enda bilden jag har från den dagen haha.
 
Jag har åkt hem till Gävle med Linn och vi stannade till på en random rastplats och hade en spontan picknick.
 
Jag har firat Sandra´s födelsedag
 
Linn har varit här och vi har haft en AMAZING bakisdag nere i grottan (bilden är från vår egna lilla förfest haha)
 
Jag har även klippt och fräschat upp håret!
 
Jag har också hunnit planera och boka lite resor för både sommarn och senare i höst vilket jag är så sjukt glad för! Jag ville ju resa mer det här året och som det ser ut nu kommer det bli minst 3 utomlandsresor (Norge räknas kanske inte..fast ändå).
 
Och ja senaste nyheterna har ni ju redan fått. I helgen är det Midsommar och Sommar med Ernst börjar på torsdag så det är fullt upp den här veckan haha.
 
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0