ERNST-KVÄLL

Som jag skrev igår så skulle jag och Sandra (och hennes mamma som är på besök) ha "Ernst-kväll" ikväll, och det hade vi minsann! Jag fixade Ernst-vin efter jobbet och Sandra fixade pizzan.

Vet att det finns många skeptiker där ute mot potatispizzan men allt jag har att säga är PRÖVA. Ni kommer bli förvånade! Hon gjorde även en till pizza som var supergod den också. 
 
Klockan 20.00 var det sedan dags, vi satt bänkade och alla tre blev kära i årets hus direkt! SÅ HIMLA FINT. Önskar fortfarande att han skulle gå tillbaka till hur det var i början dock, när han visserligen "bara" var sidekick men när de faktiskt renoverade OCH inredde torp. Har gamla vhs-band med första och andra säsongen haha. Men det kommer bli kul att se vad han gör med det här huset iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0