MOROTSKAKA OCH MER LUSH

 

Den här veckan har min avdelning fikavecka och jag bestämde mig för att göra morotskaka! Jag har ingen bild på den tyvärr men den såg fin ut innan jag slog in den i aluminiumfolie iallafall (jag bakade hemma hos Sandra så var tvungen att frakta hem den försiktigt). Jag hann inte smaka av kakan heller så jag hoppas verkligen att den smakar bra haha. Det blir ju lite extra pressure när man bakar åt andra liksom. Kommer säkert att fota den imorgon när vi ställer fram allt, fast å andra sidan så vet ni nog hur en morotskaka ser ut haha.

 

Som tack för att jag fick baka hos Sandra gav jag henne en Lush-badbomb. En som jag tänkte att just hon skulle gilla! Den heter Experimenter och har FEM olika färger som alla smälter ihop i vattnet. Den doftar även vanilj vilket är en härlig bonus om man frågar mig haha.

 

Frågeställning

Hur vet man att man har för många Lush-produkter trots att man inte har något badkar?

 
Svar
Man behöver dela upp allt i tre olika "korgar" för att det ska få plats haha.
 
 Faaaaast det stämmer inte helt. Det är lite 50/50. Ena halvan är specifikt till när man badar, andra halvan är kropp/hår osv. Några burkar är till och med tomma eftersom att om man lämnar in 5 tomma burkar (inte tester som också tar upp större delen av min samling haha) får man en gratis ansiktsmask! Vem vill inte ha det liksom?
 
Men ja, resten får jag ändå stå för. Men trots att jag inte har något eget badkar så får jag ändå bada då och då. Antingen hos Sandra eller när jag är hos mamma och pappa haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0