LUSH

Helå
 
Jag åkte aldrig ner på stan i lördags utan åkte direkt till Stenhagen för att handla mat och lördagsgodis! Igår så var jag med Sandra större delen av dagen. Vi hade en "Superfettardag" så vi köpte glass, godis och fikabröd! Vi kollade även på TVÅ skräckfilmer. Den första hette The Canal, den började bra men slutade..lite mindre bra haha. Den andra var Paranormal Activity 3, den var också lite av en besvikelse. Den var lite creepy då och då men i det stora hela så var den inte såååå läskig. Man (jag/vi) lämnades med några obsvarade frågor också vilket jag tycker är lite drygt haha. Sista filmen vi såg var inte en skräckis utan Ego, bra film! (och extremt snygg skådespelare hehe).
 
Idag har jag jobbat som vanligt och jag tog faktiskt på mig att fixa våran "språk&matematik" hörna. Så jag spenderade större delen av eftermiddagen med att skriva ut/laminera och klippa ut bokstäver och siffror (och andra tecken så som + = ? . osv). Imorgon ska jag försöka få tag på nåt som jag inte vet vad det heter men som man sätter på baksidan av bokstaven eller siffran och då kan man sätta fast dem på våran filttavla.
 
Hursom så efter jobbet åkte jag ner på stan för att prova ett par tajta hängselbyxor. Jag har sett ett par på Asos som jag gillar men tänkte prova ett par på Hm först för att se om det var något för mig. Just de här hängselbyxorna var definitivt INTE något för mig haha, riktigt osmickrande var det haha.
 
Jag köpte iallafall den där bhn som jag pratade om förut. Jag gick också in på Lush och hittade lite att fylla på min badkorg med!
 
Sakura (provat den förut, doftar AMAZING)
 
Fizzbanger (inte provat, doftar kanel och äpple..så äppelpaj typ haha)
 
Blackberry (inte heller provat men doftar bärigt och "behagligt")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0