LÖRDAG

Goood Morgon och Goood Lördag

Har vaknat på ett strålande humör (obs! Jag vaknade inte nu utan har varit vaken sedan typ 07.00 haha) och tror detta kommer bli en riktigt bra lördag.

När jag skulle fixa mig för dagen så drog jag på lite extra, dels för att varför inte? och dels för att det är helg och jag fixar mig aldrig särskilt mycket under veckan när jag "bara" jobbar.

 En liten före/efter kanske? Varsågoda
 
 Jag har egentligen inte någon plan för dagen men jag har två grejer jag ska försöka fixa
 
1. Panta (det är well overdue)
2. Titta efter en "gelé bh", vet inte vad de heter men den är typ självhäftande och håller uppe bröna utan byglar. Jag har nämligen köpt ett linne (och har många andra) med öppen rygg och det är ju mycket finare utan bh-band mitt i allt. Så det ska jag titta efter hade jag tänkt! Utöver det är det inget bestämt. Kommer nog kika in på Lush bara för att dock hehe.
 
På tal om Lush! Det kan bara vara ljuset eller att jag inbillat mig det men ända sedan jag börjat använda Daddy-O så känns håret mycket ljusare (ah just ja, jag klippte och slingade håret för ett par veckor sedan haha).
 
Det står ju att det ska ta bort gula toner och inte för att det var gult innan men jag ville ha det ljusare när jag var hos frisören men nu är det ju både ljusare och kallare i ton så om det är tack vare schampot är det bara att tacka och bocka..och om det bara är på fotot/min inbillning så tänker jag njuta så länge det varar haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0