HELGEN I GÄVLE OCH UPPSALA

Morotskakan var en succé!! 
 
Jag vet att det var ett par dagar sedan nu men det var många som tyckte att den var så god (bland annat jag själv haha) att jag ville skryta lite om den nu. Skryt slut!
 
När jag slutat jobba i fredags åkte jag hem först men bestämde mig ganska snabbt för att åka till Gävle. Jag vill dels passa på att åka medans jag har månadskort och dels så behövde jag verkligen en helg hemma med mamma och pappa (och katterna!). Det blev inte en hel helg dock eftersom att jag åkte hem söndag morgon, men mer om det senare!
 
Under tiden jag var hemma hos mamma och pappa låg jag mest i soffan och kollade serier (när inte pappa skulle kolla skidor), scrollade på telefonen, badade, svettades för att katten låg på magen (på ett redan varmt täcke) och ibland halvsov jag haha. Men det var precis det jag behövde!
 
På tal om bad, under ett utav badsessionerna använde jag Blackberry badbomben och inte nog med att badet doftade gott och blev alldeles lila, det kom en liten lapp flytandes också!
 
Jag trodde först att det var skräp men icke haha.
 
Som jag skrev tidigare så åkte jag hem tidigt på söndagsmorgonen eftersom att jag gjort planer med Sandra och Oskar att åka runt och kolla lite grejer. Det var väääldigt kallt ute men samtidigt var det en fin och solig dag!
 
..Sandra läser runsten utanför en kyrka..
 
När vi var klara så åkte vi hem till Sandra och Oskar och åt pannkakstårta och fika! Jag åkte hem efter någon timme (handlade först) och jag vet inte vad som hände lite senare på kvällen. Helt plötsligt så blev jag svintrött och somnade nästan direkt tror jag. Klockan var bara runt 19.00 men jag sov ändå hela kvällen och hela natten haha.
 
Idag har jag hållit mig vaken men ska borsta tänderna alldeles strax och leta upp något att somna till!
 
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0