NYTTIG MIDDAG

(null)

Njae, inte riktigt kanske men gott var det! Jag låg hemma och slöa men så skrev Sandra och fråga om jag ville följa med det Gränby. Jag ville såklart det så slängde på mig superjackan (se förra inlägget) och begav mig mot bussen. Åkte ner till stationen där jag mötte upp med Sandra som köpt varsin chai-latte åt oss! She knows me so well, älskar chai-latte!

På gränby var vi ute efter två specifika saker: 1. Julklappar 2. Mat. Vi fixade det första men det andra gick inte för allt skulle stänga inom 15 min när vi väl började leta matställe. SÅ, vi bestämde oss för att äta på max. Ångra mig inte ett dugg, vi tog båda halloumiburgaren <3. Den är to die for alltså! Sen gick vi hemmåt och jag fick vänta på en 20 min sen buss som tillslut kom och nu är jag hemma. Jag borde duscha nu egentligen men det orkar jag inte, inte för att jag kommer vara nå piggare på morgonen haha. Meeeeen det har hunnit bli varmt i sängen såååå det får bli imorgon!

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0