JULTRÄFF OCH LILLA JULAFTON

Vilken helg jag haft! Den började på fredagen med att ett gäng från jobbet träffades hemma hos Marielle för julmys! Hon hade fixat mini julsmörgåsar (en med skinka och senap, en med rödbetssallad och köttbullar), fika, julgodis och glögg. 
(null)

Det var supermysigt att få hänga med alla utanför jobbet också! Jag hade (såklart) på mig en jultröja haha. Men matchade med rött läppstift för att det skulle vara lite mer fancy!
(null)

Jag tog till och med på mig klackarna trots isbanorna på marken haha.
(null)

När jag kom hem kunde jag inte för mitt liv komma på titeln till en låt jag hört under kvällen som jag ville höra igen. Jag skrev till mamma och elisabeth och spelade in när jag nynnade till och med men dem kom inte på vilken jag menade. Tillslut så skrev jag till marielle och frågade om hon använt en speciell lista på spotify vilket hon hade så det var bara att lyssna igenom de första sekundrarna på alla låtar jag inte kände igen. Tillslut hittade jag den! Denna var det!
(null)

Nästa dag (igår) var det dags för lilla julafton!! Jag åkte tidigt till Sandra och Oskar för grötfrukost och skinkmacka.
(null)

Här är deras "julcdställgran" haha.
(null)

Jag har haft ont i halsen de senaste dagarna så Sandra fixade te och lite gott medans vi tittade på julkalendrar!
(null)

Under dagen chillade vi mest. Närmare kvällen började vi fixa med maten och sen åt vi tills vi var proppmätta!
(null)
(null)

Efter maten var det dags för paketöppning! Jag fick detta:
(null)

- En tomte jag döpte till Bart
- Ett slags biokort som jag kan använda när jag och Sandra ska se Pitch Perfect 3
En limpistol
- En massa små örhängen
- Rituals doftpinnar (?) som doftar huuur gott som helst
- En hårdonut med renhorn och röd näsa.
- Mermaid bath prep vad nu det är haha. Men ska bli spännande att testa!
- Jag fick även en mössa med renhorn på som Sandra gjort själv! Men den hade jag på mig så den är inte med på bilden haha. 

Sandra fick bland annat ett spel som heter "What do you meme". Det påminner lite om "Cards against humanity" fast man svarar med memes haha. Det var riktigt roligt iallafall haha.
(null)

Sandra gjorde även julnaglar på mig!
(null)

Det var en supermysig kväll! Vi kollade både på årets julkalender och HELA Kaspar i Nudådalen. När jag väl kom hem somnade jag nästan på en gång!

Idag är halsen värre så blir nog inte så mycket mer än vara hemma idag. Ska passa på att tvätta och städa lite tror jag. Vill även gå och köpa vörtbröd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0