JUL JUL STRÅLANDE JUL

Passar på att skriva lite igen nu! Vi tittar på Elf så kan skriva samtidigt. Sedan jag skrev sist har jag hunnit piffa till mig inför julfestligheterna. Det blev en grön byxdress i år med mörka läppar och örhängen jag fått av Sandra!
(null)
(null)

Här är byxdressen! Jag bresa på bena för att förtydliga det haha.
(null)
(null)

Sen fixade vi med maten och satte oss till bords! Drog i våra christmas crackers, läste skämt och åt i 15 min sen var alla mätta haha.
(null)

Efter maten var det Kalle! Kommer nog bli många arga kommentarer runt om i sverige om hur julvärdarna var men jag gillade det! Lite nytt sådär. 
(null)
(null)

Nu tittar vi på film som sagt och sen blir det paketöppning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0