JAJA JAG SKA

Jag fick lite kritik och skäll från en anonym läsare igår (det är lugnt, jag vet vem det är haha) som tyckte att jag borde skriva mer.
(null)

Igår hade det bara blivit ordbajs för vi gjorde verkligen inget annat än att spela spel, kolla filmer och äta massa matrester från julbordet och godis haha.

Idag ska vi lämna huset iallafall. Håller på göra mig iordning för vi ska in till Växjö och handla och sen ska vi tillbaka till växjö för att kolla hockey!

Nisse håller mig sällskap <3
(null)

Kanske dags att jag berättar vad som hänt med våra katter. Nisse är ju Elisabeth & Andreas katt och vi har ju haft Oliver & Gabi men för några månader sedan var vi tvungna att avliva båda :(. De var båda gamla och efter att vi tagit bort Oliver som blev akut sjuk blev Gabi inte sig lik och hon blev tillslut sjuk hon också. Jag saknar båda varje dag men det är skönt att veta att ingen av dem behövde lida eller plågas.

Men nu tillbaka till vad jag höll på med! Blev all black idag (som vanligt) och har på mig mitt go to läppstift. Ett matt lip cream som Sandra köpte till mig första gången hon var i Prag!
(null)
(null)

Nu ska vi alldeles strax åka, och till dig "anonyma kvinna", det kommer fler inlägg ikväll haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0