FRAMME!

Nu är vi framme! Resan gick smidigt (tror jag, jag sov eller blunda mest haha). Vi stannade en gång för att äta och en gång för att kissa. Jag låg annars skönt i baksätet med min kudde och filt.
(null)
(null)

Klockan 10.00 lyssnade vi på melodikrysset och vi klarade hela krysset! Det var jultema den här gången så det kändes något lättare än vad det brukar vara. Här är då svaren men i sista sekund kom jag på att Sandra & Oskar ska ju göra krysset imorgon så kan ju inte visa allt.
(null)

När vi åkte förbi Brahehus försökte jag ta en bild på ruinen och vara lite kulturell, men det gick lite för fort för att kameran skulle hinna med haha.
(null)

Nu är vi som sagt framme hemma hos Elisabeth & Andreas och jag måste komma ihåg att visa er hur mitt rum ser ut! Det är ett julfreaks drömrum haha. Nu får det duga med granen och öppna spisen (och nisse).
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0