BEBBE


Det är svårt att inte vilja ha en bebbe (bebis) när man går bland alla bebbe-kläder i butikerna! Jag kanske ska ge er lite bakgrundsinfo, jag brukar inte gå runt som ett creep och titta på babykläder. En kollega/kompis är gravid och imorgon är det hennes sista dag innan hon går på mamma ledighet! Vi är därför några som gått ihop och bestämt oss för att köpa nåt roligt till henne eftersom det är hennes sista dag. Jag fick uppgiften att köpa "presenter" och blev väldigt nöjd faktiskt! (jag skrev med Josefin samtidigt som godkände allt haha).

Hon får ett slags "set" till bebisen (typ det gulligaste jag sett), lite choklad och innan jobbet imorgon ska jag köpa nå fina blommor! Har även skrivit ett kort som alla andra ska få skriva under också.
(null)

(null)

(null)

Det är inte det enda paketet jag har fnulat ihop i veckan heller. Jag har gjort ett julpaket till Felicia och Dennis också som jag har gjort de senaste åren faktiskt. I och med att vi inte längre bor i samma stad och det inte är lika ofta man ses (och jag tar alla chanser som finns att få leta och köpa julklappar haha) så är det mysigt att skicka iväg ett litet paket!
(null)

I år fick dem:
Två juliga glasögon med glitter och pom poms och renhorn och allt möjligt på haha

En julpysselbok som jag hittade på röda korsets julmarknad. Det är inte bara pyssel utan även quiz, julklappsideér, korsord, artiklar, mat tror jag det var också faktiskt.

En pop-up julbarnbok, alltid bra att ha haha.

Ett ljus med siffror för alla dagar i december

En sån där "crystal experiment" gran.

Lite juligt godis

Tror det var allt faktiskt! Det hade kommit fram igår (därför jag kan skriva om det) och fick en väldigt fin bild på de båda i glasögonen haha.

Nu ska jag fortsätta packa! Åker direkt till Gävle imorgon vilket känns som en evighet sen jag var där sist. Jag ska hänga lite med mamma och pappa, klippa&färga håret och jag ska fira Linn som fyller år <3.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0