FÖRLÅT..FAST ÄNDÅ INTE

Jag måste nästan börja det här inlägget med ett förlåt..fast utan att mena det. Jag säger bara förlåt för att jag borde. Jag har nämligen ägnat större delen av kvällen med att titta på olika JULgrejer! Vi har haft filmkväll här hemma kan jag tilllägga och då är det nästan standard att jag kollar mobilen samtidigt. Jag hänger med i filmerna ändå och vi har inte sett några filmer som kräver konstant uppmärksamhet haha.
 
Hursom så har jag kikat på diverse julpynt och inspirationssidor för jag är helt enkelt en sucker för jul okej!? Jag tittade faktiskt också på halloween grejer, jag är ju främst julnörd men älskar också "teman" överlag. Så varje chans jag får att dekorera sönder mitt hem utefter ett tema är ju drömmen haha.
 
Något jag verkligen vill hitta (och inte bara till jul och halloween) är fina guvernanter..eller vimplar säger man kanske. På Talking Tables hemsida hittade jag riktigt fina! Deras grejer är för övrigt drömmen för den som gillar teman och saker som är lite quirky.
 
Länk till hemsidan hittat ni här!
 
Här är några av sakerna jag pratade om:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0