DET HAR KOMMIT!

Om någon frågar mig vad jag gillar minst med mitt jobb så kommer svaret både fort och enkelt, föräldrarna. Det är faktiskt så haha. Inte alla och inte alla dagar men idag är det definitivt så. När man måste ta samma diskussioner om och om igen och man vet att det kommer bli likadant nästa gång ändå. Men nu ska jag inte deppa ner mig (eller er för den delen) för jag fick hämta ut ett efterlängtat paket idag!
 
That´s right! LUSH <3
 
Jag fick även med två prover, duschgelén doftar riktigt gott!
 
Parfymen not so much haha.
 
Resten har ni ju redan sett egentligen men det är ju alltid roligt med bilder!
 
 
 
 
 
Jag märkte nu att båda jellybomberna har "The Big Sleep" på klistermärkerna, minns inte vilken som är vilken men den ena ska vara "Green Coconut" iallafall haha. Jaja, det är ju uppenbarligen två olika så gör ju inte så mycket egentligen men blev lite paff bara.
 
 
 
Jag får ju nästan göra en del tre av det här, när jag testar allt menar jag. Det blir iof inte alla på gång så det blir många delar i sånt fall. Ni kan helt enkelt räkna med uppdateringar om varje produkt när jag testar dem! Jag ska ju hem till Gävle i helgen igen (Staffan är fortfarande hemma) så jag kommer ju garanterat hinna testa minst 3 eller 4 hehe.
 
Nu måste jag läsa läroplanen inför planeringsdagarna som vi har imorgon och på fredag. Vi ska dels diskutera en massa men vi kommer också att få utbildningar inom HLR (mest fokus på hur man gör med barn såklart) och tror vi ska ha en till brandutbildning men jag är inte säker. Det kommer bli mycket de här två dagarna iallafall så mycket kan jag säga haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0