PRESENTER

Well hello. Har återvänt till mina gamla hoods idag (Gävle). Mamma fyller år och då måste jag självklart åka hem och fira henne! Har därför planerat lite smått och gott inför imorgon hehe. Har köpt paket till henne som jag tror hon kommer gilla (duh, skulle inte ha köpt dem annars). Hon kommer att få (har förbjudit mamma från att läsa bloggen tills imorgon haha) två stycken hängande vaser och ett golden egg från Lush (den där superglittrande jag visade er för några veckor sedan).
 
Jag har självklart redan hunnit bada och använde kycklingbadbomben som jag köpte samtidigt som golden egg. Väldigt intressant måste jag säga! Vattnet gick från blått till orange och slutade i en grön nyans! Det beror nog på att jag slängde i alla delar samtidigt..vet inte om det är tanken men jag gjorde det iallafall haha.
 
Nu ska jag återgå till Hockeyn, det är den tredje matchen bara idag! Men det är perfekt bakgrundsbrus till att browsa på Asos hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0