LUSH - PÅSKEDITION

I samband med att jag gillar saker som ingår i ett "tema" (på tal om det jag prata om igår haha) så är Lush´s olika säsongsprodukter ett måste! Jag var in idag främst för att fylla på sånt som antingen redan har tagit slut eller som snart är slut..meeeeeen fick med mig lite annat också haha.
 
Schampot fick jag av mamma och pappa i födelsedagspresent men slängde in den också eftersom att den är standard bland sånt jag använder.
 
Nu till det roliga! För det första, jag övervägde att köpa alla grejer var för sig men det blev billigare att köpa en presentbox med allt i. Det enda som saknas är att man bara får en morot (ni kommer se) istället för tre men det gör inte så mycket. Det finns också två påskbadbomber till som man kan köpa men jag tyckte inte att de verkade vara nå speciellt så köpte inte dem.
 
Här är moroten jag prata om! Det är en bubbelbit som man använda mer än en gång, man håller den under rinnande vatten bara tills man är nöjd med bubbelmängden. Doftar very nice.
 
Huuuuur söt är inte den här haha. En badbomb (fast blir typ tre med tanke på de olika delarna) som man kan öppna och i finns ett litet badbombsägg!
 
Sist men inte minst har vi den här skönheten! Köpte den här förra året också och det är helt klart en favorit. Man blir sjukt glittrig men det försvinner i badet (när man sköljer av sig dvs). Doftar choklad och man blir suuuuperlen, vad mer kan man begära liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0