Tråkväder

Ja idag har det ju inte varit nå kul väder. Det började till och med regna när jag cyklade hem från jobbet! Jag vill ha soliga och torra höstdagar haha. Som det var i helgen till exempel! Mycket trevligare att gå runt och göra vad man nu vill göra då (allt blir med bättre med sol liksom).

Men för övrigt så hade jag min första riktiga samling idag! Jag har ju kört typ sångsamling med småttingarna förut men nu är det ju lite äldre barn som behöver underhållas haha. Gick ändå bra, jag skulle egentligen inte ha just idag så blev väldigt spontant och så men tyckte ändå det blev helt okej. Väldigt roligt att känna att jag blir mer och mer delaktig som mer än "bara" vikarie. Jag får ju faktiskt vara med och bestämma och planera vad vi ska göra. Imorgon till exempel så ska jag och en annan fröken vara med några barn och pyssla fram dekorationer till höst/halloween-festen som vi ska ha nästa vecka! Både hon och jag har dessutom upptäckt våran gemensamma juldyrkan så till jul blir det nog mycket kul pyssel haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0