Lush - Enzymion Ansiktskräm

Alltid lika jobbigt när jag måste gå upp innan klockan 7 på morgonen..
Men det blir liiiite bättre när jag väl tar mig upp och antingen duschar eller tvättar ansiktet, man vaknar liksom till. Nu kan jag dessutom använda min nya fullsize ansiktskräm från Lush, vilket är en bonus!
 
Jag ÄLSKAR den. Jag fick den i en liten provburk av Elisabeth första gången och insåg hur bra den var redan då haha. Den är som ni kan se bra för personer med oljig hy (jag med andra ord) eftersom att den liksom "försvinner" direkt in i huden och mixar sig med de naturliga oljorna och mattar liksom till hyn direkt. Den är ju lite pricy men man behöver inte mycket till varje gång och den funkar verkligen bra för mig så jag betalar gärna lite mer för något som är så pass bra och som dessutom inte innehåller några konstiga ämnen osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0