Kanelbullens dag

Oroa er icke, bilder från helgen kommer att komma..någon dag haha. Men tills den dagen kommer får vi ta något närmare, lättare, och framför allt, kortare.
 
Som idag! När jag slutat jobba så gick jag in på Ica och köpte kanelbullar (eftersom att det är kanelbullens dag) som jag skulle ta med till Sandra och Oskar. Jag blev där även bjuden på "Parisare",som jag för övrigt aldrig ätit (väldigt gott), och dammsugare till fikat.
 
Väldigt goda bullar faktiskt, mycket fyllning och bra saftighet!
 
Efter fikat så tog vi plats vid varsin dator och spelade spel samtidigt som jag otroligt nog fick ha hockey matchen mellan Växjö och München på i bakgrunden. Iallafall tills Hela Sverige Bakar började haha. Då ville jag också hellre se det faktiskt. Bakning före hockey liksom.
 
Har ägnat senaste timmen åt att försöka få mobilt bankid och swish och grejer att funka till nya telefonen (har ÄNTLIGEN bytt nu haha). Fick tack o lov låna sladd av Sandra annars hade jag fått ta mig till banken (måste ju göra det ändå men nu är det inte lika brådskande).
 
Imorgon ska jag försöka komma ihåg att boka tvättid bland annat, sedan så måste jag byta ut mina blommor i vasen..de är pretty dead just nu haha. Men det har blivit min nya grej, att alltid försöka ha fina blommor i rummet. Det gör faktiskt väldigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0