En produktiv söndag

Hittils idag så har jag varit sjukt produktiv!
 
Jag har:
- Tvättat
- Bytt skosnöre på mina promenadskor (båda var trasiga)
- Diskat
- Städat
- Pantat
- Slängt sopor
 
Och jag unnade mig därför en tur till Gränby för att gå runt och kika lite. Jag köpte mina standard svarta jeans och hittade även en slags halvpolo-klänning som jag tyckte var jättefin! Här har ni den i provhytten.
 
Inne på Tgr så kunde jag inte motstå att köpa på mig lite Halloweeniga saker! Det är ju på tok för tidigt för att börja pilla med julpyntet redan men eftersom jag ändå är så sugen på att pynta och dekorera så passar ju halloween alldeles utmärkt! 
 
Mycket möjligt att detta kommer utökas haha. Köpte också en trådkorg där jag tänkt ha mina vantar och mössor. Man kan se min stora korg, eller låda, där nere där halsdukarna bor så den här kommer nog kompletera bra!
 
Det har varit en väldigt skön helg faktiskt. I fredags så träffades först jag och Sandra hemma hos henne och drack lite vin och kollade Misfits (fortfarande bäst). Sedan så åkte vi ner på stan där vi mötte upp med Oskar och Peter. Vi skulle äta middag på..ah minns inte vad det heter men det låg i saluhallen iallafall. God mat men tyckte det tog lite väl lång tid med alltihopa haha. Hursom så igår så gick jag först till Stadsmissionen där jag köpte en sjukt mysig halsduk! Sedan så köpte jag faktiskt pizza på vägen hem! Det var huuur gott som helst. Jag har hittat en ny variant av min favvopizza också. Istället för bara ananas har jag nu lagt till banan och curry också. Väldigt speciell smak för vissa och jag trodde inte att jag skulle tycka om det men jag tycker faktiskt att det är gott haha.
 
Sedan så hade jag bara en chill lördag. Jag sov lite, lyssna musik, kolla film osv. Så som sagt, en mycket bra helg hittils!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0