ÄNTLIGEN

Ja, ÄNTLIGEN så har Ben&Jerry´s smaken Kaffe kommit till Sverige! Om den funnits här i Sverige flera år redan skulle jag känna mig ganska dum haha. Men jag har faktiskt aldrig sett den smaken förr. En fellow korridorare berättade när jag kom hem idag att han hade hittat den på Ica i Sätra (Gävle) av alla ställen?? Men inte här i Uppsala än så länge. Jag insåg nu också att det ju finns TVÅ olika sorters Ben&Jerry glassar med kaffesmak. Antingen så är det en...

 

med espresso..

 

 

...eller..

en med toffeesmak!

 

Jag vet inte om jag skulle föredra någon smak men jag är ju ett fan av toffee liksom. Hursom, jag blir nog glad av vilken jag än hittar haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0