TGR och Lush

Då har jag precis kommit hem från att ha varit ute och införskaffat den näst sista julklappen! Eller julklapp till den näst sista personen iallafall haha (kan ju bli mer än en julklapp till den sista).
 
Jag passade även på att spontanköpa lite saker inne på TGR (as you do). Skulle ju köpa fler polkakäppar vilket jag gjorde, men jag köpte också den här muggen! Nu kommer ju jag inte dricka te direkt ur muggen men lite varm Oboy går ju alltid hem.
 
Jag köpte även en julestrumpa som jag har hängt på spegeln. Mönstrad på ena sidan och grå på den andra.
 
Något som jag även köpte men inte på TGR var en ny ansiktsmask! Självklart så är den från Lush haha. Min syster använder den och hon tycker den är superbra och om den håller vad den säger att den ska göra kommer min hy må pretty good.
 
Jag använder redan en ansiktskräm därifrån som jag är ganska säker på att jag har visat här och är supernöjd med den så jag har höga förhoppningar nu! Men har hittils inte varit missnöjd med något jag har köpt därifrån så är nog ganska safe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0