Nov 2013- Nov 2016

Jag satt och scrollade tillbaka i bloggen som jag ibland kan få för mig att göra och blev nästan chockad när jag såg mig själv i det platinablonda håret haha. Jag bestämde mig för att för skojs skull se hur jag själv har "förändrats" de senaste 3 åren! Nu har jag bara tagit bilder från nov då eftersom att det är nov nu osv, så det är väl kanske snarare hur jag "förändrats" just i nov de senaste 3 åren haha.
 
2013 - Hade faktiskt två olika frillor under nov haha. Blond först och sedan så kom brunetten tillbaka (men kort var det!)
 
2014 - Första ombrén är i och håret har hunnit blivit lite längre
 
2015 - ENDA bilden jag kunde hitta på mig själv under hela nov haha. Ingen ombré men något längre! (och tjockare).
 
2016 - Ja och det här var ju den senaste bilden jag lagt upp på mig själv denna nov.
 
Personligen så tycker jag att första och sista bilden ser ut som två helt olika personer (fast jag vet ju att det är jag såklart..). Kul sånt här ändå, speciellt när det är sån tydlig förändring haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0