Mörka läppar!

Long time no see!
 
Den här gången kommer ni tyvärr inte att få en hastig sammanfattning av de senaste veckorna. Det har varit upp och ner som det brukar. Jag har jobbat, jag har letat lägenheter, jag har ätit, sovit och umgåtts med vänner. Men jag har även gjort lite mer speciella grejer som att så sent som förra helgen gå halloweenfest hos Felicia och Dennis!
 
Just idag så har jag gjort så mycket som att köpa ett nytt läppstift! Jag har letat lääänge efter ett ganska specifikt läppstift. Det ska vara mörkt och nästan ha en lite lila ton. Det finns ett som heter Glastonberry av Charlotte Tillbury som är i just den nyans jag vill ha..men det är också på tok för dyrt för att jag skulle tycka det vore värt att köpa. Det är bara ett läppstift liksom haha. Men jag hittade iallafall ett på Kicks som var billigt och verkade ha rätt färg. Det var definitivt mörkt och kanske lite väl mörkt men ärs! Jag vänjer mig haha.
 
Något jag verkligen måste göra är att införskaffa en läppenna dock. Är ovan vid mörka läppstift och att då få alla kanter att bli bra är inte det lättaste haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0