Julpynt

Senast jag skrev så hade ju jag och Sandra bland annat varit på Röda Korset´s julmarknad! Köpte lite saker och nu har jag fått upp det mesta! Kan ju inte göra så mycket i mitt lilla rum (inte så mycket som jag VILL göra dvs) men det lilla som går sätter jag ändå upp haha.
 
Vi kan ju börja med en klassiker..äckel-tomten knut! Han har alltid en plats i mitt hem haha. Tror jag införskaffade honom redan när jag bodde på Töväder under gymnasiet.
 
Sedan så har vi fina skylten från Primark.
 
Ovanpå min svarta hylla har jag också en lite "pynt", granljus och polkagriskäppar haha (som jag ska köpa fler av idag). Granen köpte jag faktiskt på julmarknaden, 10kr kostade den och nypris är typ 199kr. Jag vet detta eftersom att jag tittat på den förut på Indiska men varit för snål för att köpa.
 
I fönstret vet jag inte riktigt hur jag ska göra än. Så just nu står det lite krims-krams där.
 
Och här har vi GRANEN. 
 
Alla julkulor/ljus/stjärnan köpte jag på julmarknaden. Min favorit är denna! Kopparfrostadish.
 
Mina adventsljus+juleljus
 
Och lite allmänt julbös haha.
 
Så där ja, där har ni hur jag pyntat i år! Att jag fick låna Sandra och Oskars lilla plastgran gjorde mycket faktiskt! En pyntad gran förhöjer julstämningen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0