Tors+Fre

Det hände så mycket roligt igår så fredagens inlägg får slås ihop med torsdag också!

Dagen (torsdag alltså) började på riktigt när jag och Sandra träffades för att gå och köpa glass på Lavanda! Det finns sååå goda glasssmaker där och det bästa är ju att det är "gelato" vilket jag själv iallafall tycker skiljer sig från "vanlig" glass. Vi tog tre kulor var och de smaker som jag tog var:
Jordgubb cheesecake, rabarber i yoghurt och after eight! (den var min favorit).

Nästa gång vi går dit kommer jag vilja prova melon och vit choklad! Vi gick hursom ner till ekonomikum och satte oss där på en filt i solen. När vi ätit glass så plockade Sandra fram kaffetermosen haha.

Vi gick ner på stan sen och jag köpte två stycken ansiktsmasker som verkade intressanta! Vi gick sedan för att träffa Elin och Sanna som satt och åt på en resturang. Vi bestämde innan vi gick där ifrån att vi skulle grilla senare på kvällen! Så jag och Sandra handlade massa göttigheter på vägen hem till henne.

Här sitter vi alla och njuter, Felicia joinade oss också!

Sandra hade även fixat drinkar till oss alla, felicia hade ingen mjölk i sin så hennes såg lite fräshare ut haha. Men min var fortfarande god! 

Vi åt tills vi nästan sprack och sedan så tryckte vi oss hallonpaj som jag och Sandra hade bakat tidigare. De andra tjejerna drog hem efter några timmar så det var bara jag, Sandra och Peter (som hade dykt upp också haha) kvar och vi kollade sista halvan av en film jag inte kommer på vad den heter nu och sedan nå slags "inför eurovison" program (det slår mig nu att det kanske till och med hette så haha) innan vi också åkte hem. Väldigt bra dag!

Idag har det också varit full fart. På förmiddagen åkte jag ner på stan för att hålla Felicia sällskap mellan hennes prov. Sedan kom hon till mig och vi satt utanför mitt hus på gräsmattan en stund innan hon skulle till Stockholm och jag till Sandra för att jag, hon och Elin hade bestämt igår att vi skulle ta årets första dopp idag!

Och det gjorde vi! Kallt som f*n var det haha.

Men kaffet innan och efter hjälpte!

Vi blev alla sådär trötta som man alltid blir när man har badat så vi åkte alla hem efter haha.

Ja och det är hur fredagen har sett ut hittils! Vi får se vad som sker härnäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0