Tillbaka på ruta 1

I söndags så skrev jag att jag i stort sett var frisk och att förskylningen var borta. Ack så fel jag hade. Jag jobbade i måndags och när jag kom hem så var det som att jag var tillbaka på ruta ett igen! Värre blev det på tisdagen, hostade och hade ont i hela kroppen. Idag känns det som det gjorde i söndags igen. Helt okej liksom, så jag får hoppas att det inte slängs tillbaka i mitt ansikte igen haha.

När jobbade i måndags så satt jag vid ett tillfälle med barnen och pysslade lite. Från ingenstans fick jag för mig att göra en kyckling i ett ägg haha. Kanske längtar till påsk.
Hursom så ville en flicka också göra en kyckling så hon fick rita hur hon ville ha allt så klippte jag ut det.
Den blev väldigt fin den också måste jag säga! Dock tycker jag att den ser ut som en zombiekyckling haha. Men hon ville bestämt ha ögonen så.

Jag upptäckte till min glädje en chokladask i fikarummet när jag kom in för rast. Vi var 6 stycken sötsugna tjejer där inne så det försvann många chokladbitar på ganska kort tid haha.

Nu ska jag iväg och sälja en bok, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0