Nästanfödelsedag

Idag så har jag firat "detärnästanminfödelsedag" med Sandra, Oskar och Elin! Jag fyller ju egentligen år på onsdag men då har Sandra och Oskar åkt upp till norr så vi bestämde oss för att fira idag istället.
 
Det första som hände när jag klev in var att alla tre sjöng "ja må hon leva" och jag såg den fina tårtan som Sandra hade gjort! Den var verkligen fin OCH god för hon hade gjort lika som förra året (med både marsankräm och chokladpudding i!!).
 
Min blick drogs sedan naturligtvis mot alla fina paket som låg på bordet haha.
 
Jag ska fota allt jag fick imorgon och jag må säga att jag fick några RIKTIGT bra grejer haha. Elin gick hem efter att vi fikat och pratat ett tag, och efter att alla fått fiska upp nåt från Oskar´s fiskedamm såklart haha. Jag skicka då Sandra och Oskar på äggletarjakt! Jag hade smugit iväg innan och gömt två små ägg fyllda med godis i lägenheten. Jag och Sandra kollade efter det på några avsnitt av "Andar finns dom?", väldigt kluven till programmet men tycker ändå att det är faschinerande ibland.
 
Vi åt middag tillsammans och senare på kvällen gick jag och Sandra igenom hennes garderob. Jag fick hem några plagg som hon inte ville ha längre, så bra med kompisar i ungefär samma storlek så man kan byta mellan varandra haha.
 
Jo! Jag och Sandra spelade kort med hennes A4 kort också haha. Helt omöjligt att inte skratta medans man försöker sortera och hitta kort under "finns i sjön".
 
Nu är jag som ni säkert kan gissa hemma och ska strax sova. Imorgon (om jag inte blir inringd på jobb) har jag en himla massa att ta tag i och fixa så ni kommer säkert bli uppdaterade mer om det då!
 
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0